Cauta...

29 iunie 2018

Fara titlu



                                                                        Sursa foto

Minte-ma! Incearca, insa nu vei reusi...
Convinge-ma va exista alta ca mine, insa nu este asa; poate doar una mai buna; insa nu este asa
Arata-mi ca exista femeie pe Pamant care sa te adore mai mult ca mine...nu vei gasi;
Fa-ma sa cred ca se va darui trup si suflet, din toata inima, zi si noapte, pentru totdeauna...nu vei putea;
Spune-mi ca nu te iubesc asa cum trebuie, ca nu am grija de sufletul tau, si de tot ceea ce mi-ai daruit mie...nu ai cum;
Obliga-ma sa recunosc ca si eu gresesc...nu este nevoie;

Lasa-ma sa iti arat ca nu vei dori sa ma minti...niciodata.
Invata sa inveti din greseli, si ajuta-ma sa fac la fel.
Iubeste-ma pentru totdeauna!

Cu dragoste,
Te iubesc pentru totdeauna!





[3 Octombrie 2014]

Niciun comentariu: