Cauta...

10 septembrie 2009

Se termina. Aha!

Nu...Le caut, dar nu le gasesc...Mda, cuvintele...Poate ca am lispit prea mult de acasa si efectiv nu-mi mai gasesc rostul in apartamentul asta. Imi vine sa astern asa simple tampenii, doar sa ma descarc si sa ma auto-binedispun! Si totusi...

Te iubesc! Si mi-e dor de tine! De noi! De vara! De tooot! De plimbari, claxoane, supermarket, apusurile pe garla, cafeaua la aparat, inghetata nestea, plimbarile noaptea pe la cimitir, batai cu iarba, dansul pinguinilor, furat de gutui, dansuri in ploaie, tricouri ude, ceruri cu parintii, sfaturi la 2 noaptea, descarcari electrice, furtuni sentimentale, imbratisari in plina strada, telefoane pe ascuns de pe telefoanele parintilor, mesaje lungi si pline de non-sens, tu, eu, noi, ei, voi, cineva, undeva, pe o strada, la o raspantie, unde totul era simplu, modest, si tot ce aveai tu era al meu si invers.Te iubesc si o sa te iubesc pana ce moartea ne va desparti!

Vara se duce, incepe liceul. To be continued...
P.S.: M-am racit ca naiba, asa pe ultima 100m din vara! Shit. :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

"...Ca impreuna trecem peste tot...
Ca o prietenie trece si prin foc..."
te iubesc...;x;x;x
cea mai mf vara petrecuta impreuna...;x;x;x
[defapt ultimele 3 veri din viata noastra au fost cele mai mf;x;x;x]
=)))
;x;x;x

Anonim spunea...

"Prietenii rămân prieteni. Cei care nu rămân... înseamnă că n-au fost..."








ps:de vreo 10 ani ;x;x;x

Venety spunea...

o sa fie draguta clasa a 10-a ma :) eu cel putin abea astept ziua de luni. si suna aiurea venind de la mine dar chiar mi-e dor de toti ,pana si de alina marcu poti sa crezi?:))
:*