Cauta...

19 octombrie 2010

Probabil

Probabil fiecare din voi are dreptate, eu sunt sigura ca probabil in fiecare dintre voi se ascunde un strop de adevar... Desi uneori imi dati impresia ca sunt, probabil, nebuna, ca probabil nu stiu nimic, sau ca probabil chiar le stiu pe toate, va iubesc pe fiecare in parte.

  • Eu ma tin de cuvant, sa stii.
  • Stiu ca tu te tii de cuvant.
  • Ma bucur ca te-ai tinut de cuvant.

Si asa se duce si o zi foarte draguta de marti...Eu sunt fericita, chiar daca ieri mi-am uitat geaca si am inghetat de frig de dimineata pana la liceu, si dupa-amiaza pana acasa, si chiar daca probabil nu voi avea umbrela niciodata!

Probabil o sa fie bine. Probabil o sa-ti fie si tie bine...Sau voua. Probabil o sa-mi fie si mie bine, probabil o sa ne fie si noua bine, si probabil ca toate astea se vor intampla curand.




Un comentariu:

TsonE spunea...

O zi de marti,foarte tare...as putea spune :-"