Cauta...

15 noiembrie 2010

Presimtiri.

Prostia e mareeee cat casa. Si vorba Alinei M, mai rau decat sa fii prost e sa nu recunosti. Abia astept sa vad cum decurge toata treaba asta, cat de departe poate merge, si cati o sa trag dupa mine.

Daca tu ai chef, eu nu am, si invers. Daca mie imi place, tie nu-ti place, si invers. Daca tu vrei, eu clar nu vreau, si invers. Daca eu incerc, tu lasi lucrul ala balta, si invers. Daca eu sunt de acord, tu contrazici, si invers. Daca tu da, eu nu, si invers.
Pentru ca asta am vrut, asta am obtinut, si n-am avut grija cand am spus ce-mi doream, si chiar am parte de asta. Dar nu ma plang, pentru ca eu asa ma simt bine, sunt in pielea mea, in oceanul meu, unde pot inota cat de mult vreau EU!

La multi aaani!
Chiar imi pare rau ca am stricat chestia asta...adica, nu stiu...cred...eu asa am impresia, desi tu negi acest lucru. Si lor o sa le treaca...Stiu eu.
Apoi...Nu stiu cat imi place chestia asta, ma simt pusa la incercare, am impresia ca intr-un fel tu ma pui la incercare. Este ciudat, si chiar este ceva in neregula, si nu stiu ce, si ma roade atat de mult faptul ca EU nu stiu despre ce e vorba, ca nu-mi dau seama, ca desi am sentimentul ala ciudat in interior, nu gasesc explicatia logica, sau macar o scuza penibila sa umple golul ala. Nici macar atat. Doar o presimtire proasta, si ataaaaat!!! Cum va fi de aici inainte? Cine va crede, cine nu? Ma simt incoltita din toate unghiurile, doar pentru ca toata lumea cere ceva de la mine, toti se asteapta ca eu sa fac ceva maret pentru ei...sau pentru mine. Oricum..multumesc. :)

So..."Try to touch me so I can scream at you not to touch me", 'cause
"that's what happens when a tornado meets a volcano". And "you'll always win even when i'm right", 'cause you know "you'll always be my hero even though you've lost your mind".
Amintirile ma urmaresc, mereu, noo?

Cand o sa trag linie, si o sa las toate astea in spate, o sa se intample ceva.

Niciun comentariu: