Cauta...

11 mai 2009

O luna...

Pentru ca este mai, luna macilor, o luna frumoasa...

Ce vreme frumoasa! Simt ca se apropie vara, si implicit vacanta. Dar, pana atunci, vin tezele. De maine incep: romana; apoi latina[joi], dupa avem geografie[luni] si ultima, dar nu cea din urma [mereu am vrut sa spun asta] engleza[miercurea viitoare].
O sa o scot la capat si cu asta, momentan ma concentrez pe soarele asta, si pe cer, care este unul dintre cei care imi spun "buna dimineata", unul dintre cei care imi adreseaza zilnic un zambet, unul dintre cei pe care ma pot baza in fiecare zi, un prieten care nu o sa ma paraseasca niciodata. Este mereu cu mine, si ma urmareste. Doar pe mine. sau pe fiecare in parte, pe noi. Dar eu am o relatie speciala cu cerul. La fel ca si unii oameni, si cerul are suflet. Exact asta am vrut sa spun, unii oameni nu au suflet.
SI abia astept vara, imi gasesc o tabara in care sa plec si voi fi cea mai fericita. Vreau la munte, cu diriga! Cat mai departe de Bucuresti! In salbaticie! oriunde, numai sa fiu alaturi de persoane prietenoase, comunicative si pregatte de drumetii.
in incheiere, as dori sa mentionez ca sunt FOARTE OPTIMISTA in ceea ce priveste tezele si ca nimic nu ma va opri sa ma gandesc in continuare la vacanta. Va pup!

Cerul nu o sa ma tradeze niciodata...soarele a facut-o deja, la fel si ploaia...:)

3 comentarii:

worsakeend spunea...

trebuia u cumva sa-mi faci in sac...campul tau de maci rosii :p

MetaMorph spunea...

Da, si eu am de gand sa plec din orasul asta, asa, pentru 1-2 saptamani odata ce vine vacanta. :)

Paula spunea...

worsak: macii sunt frumosi, clar?
MetaMorphic:mie imi spui...