Cauta...

10 august 2009

Blogul meu a primit un premiu!


Spre marea mea umire, am primit un premiu pentru blogul meu. Ciudat, nu? Acesta vine din partea lui alexxutzu si din cate am inteles trebuie dat altor 10 persoane. Imi este destul de greu sa aleg 10 persoane, penru ca exsta multe bloguri pe care le citesc, dar o sa incerc sa le distribui dupa cum imi dicteaza inimioara mea mare si sincera. So, premiul merge catre:
1.Arpeges
2.Stefann
3.MetaMorph
4.Ramona
5.Sabina
6.Dj Durex
7.Kiki
8.Alex`andra
9.Ionut
10.Worsak

5 comentarii:

MetaMorph spunea...

Se termina bloggerii, fata! :))
Eu cui i-o mai dau? :P

Steffanner spunea...

I'u'te,ba! Sunt pe lista... Dar eu nu stiu blog-eri, ce fac? Astept propuneri...

Barbie Blank spunea...

ma simt onorata:">
te iubesc pooooly:x

Ramona spunea...

thank you=)>:D<

acum merita melodia care ti'am dat'o=)

>:D<

worsakeend spunea...

ms frumos..ce bine sad pe 10 :P