Cauta...

22 iulie 2014

Floarea mea

Prinde-ma!
Ia-ma de mijloc, de jos, sau de sus, de umerii goi, si nu imi da drumul; niciodata.
Alearga dupa mine, chiar de-alerg mai repede decat tine; fa-ma sa incetinesc - ca sa ma poti prinde.
Printre flori de foarea-soarelui nu ma pierde, ci ia-mi o floare, una mare, si fa-mi-o palarie - altfel ma arde soarele prin lanul de flori pe care soarele le are.
Ia-mi o flore de mi-o pune in par, asa, tiganeste cum iti pare, ridicama-n picioare si mai sus de atat, e "floare la ureche"...la urechea mea.
E "floare la ureche" sa ma iubesti, dar nu floare de floarea-soarelui, caci e prea mare sa mi-o pui in par. Alege tu o floare, caci eu mi-am ales-o pe a mea.
Daca ai fi o tulpina cu boboc in varf, te-as pune dupa ureche si as alerga cu tine prin lanul de floarea soarelui.

Niciun comentariu: