Cauta...

19 martie 2009

Moment de nervi:)



Oamenii sunt rai.
Astazi m-a sunat cea mai buna prietena a mea;
Plangea.
Mi-a spus ca nu mai poate...
De ce nu mai poate?
Din cauza oamenilor.
Exista prea putini oameni buni pe lume...
Nu foarte multi inteleg ceea ce vreau sa spun.
Dar o groaza critica;
Si judeca.
Si nu se gandesc la sentimentele acelor persoane pe care le ranesc.
Dar se dau destepti.
Isi dau cu parerea in momente foarte nepotrivite.
Mi-a murit un caine de la tara.
Merita oare? Nu nu merita.
Celalalt caine e pe moarte.
Nu vreau sa moara.
Pe 17 iulie face 3 ani;
E labrador cu lup.
Imi place sa ma joc cu el
Motanul meu de la tara a murit.
Il vreau inapoi;
Il aveam de 6 ani.
Azi am aflat...
Si acum plang...
De ce plang?
Vreau sa ma opresc.
Nu pot, ii vreau inapoi pe aia micii.
Am aflat o veste proasta azi.
Prietena mea nu e bine deloc;
Din niciun punct de vedere.
Si ce pot sa fac?
Vreau sa fac ceva..
Maine am meditatii
Nu stiu sa imi fac tema...
Asta e...
Vreau sa ma vad cu Simona
Trebuie sa o iau in brate si sa ii spun ca sunt alaturi de ea orice ar fi
Simt nevoia sa fac asta
Vreau sa ajung la tara cat mai repede;
Vreau sa il mai vad pe Max macar o data;
Nu am chef de scoala
Am nevoie de aer
De o plimbare lunga
Vreau sa ma opresc din scris
Nu pot
Sau poate nu vreau
Dar totusi, vreau
Sau nu.
Azi am fost ranita
M-am si distrat, dar...
Si mai e ceva
De fapt, coneva
S-a schimbat mult;
Nu mai e acelasi.
Eu mai sunt?
Eh,nu...dar trece
Lumea barfestem foarte mult
Lumea barfeste prost
Nu au ce face!
Sunt nervoasa
Tremur
Doar pisa pe care o ascult ma linisteste acum.
Faptul e consumat
Aseara un prieten era suparat
Voia sa plece de acasa
Nu l-am lasat
I-am spus ca nu e bine, l-am sfatuit sa stea cuminte
Asta a facut
Oare am facut bine?
Vreau sa citesc o carte.
Am deschis-o si nu am curaj sa o incep
Si o sa-mi puna nota pe ea...
Ah, iar mi-am uitat pin-ul de la telefon!
Azi mi-am dat seama de ceva
Nu, de mai multe
Nu conteaza de ce anume.
Si tot azi am mai realizat un fapt...
Nu ma pot opri din scris;
Scriu aberatii
Tot ce imi trece prin minte
imi vine sa rad..
De ce mi se pare amuzant?
Vreau sa invat sa cant la pian
Nu o sa fac asta nicodata
Vreau sa sar cu parasuta
Poate asta o sa fac...
Take me down to the Paradise city where the grass is green and the girls are pretty
Mda, foarte dragut
Cred ca o sa inebunesc
Sau nu
Faptul este consumat
Esti un mare cretin!
Nu stiu cum sa reactionez acum
De asta scriu toate astea
Nu o sa le pun cap la cap
Ocupa timp...
O sa fiu mereu cu tine!
La dracu, ce am?
Dar ce n-am?
As vrea sa pun punct, dar mai am...
E cam frig afara
Nu imi place vremea asta
Imi place ploaia, cea de vara
Ma linisteste
Vreau sa am o casa langa o sina de tren
Sa aud noaptea cum trece trenul, zgomotul ala e genial
Vreau sa iau o pauza
Am chef de o limonada
Simt ca am nevoie de o schimbare
Dar ce schimbare?
Mai scriu mult?
Am cunoscut o persoana geniala
Mi-e dor de vara-mea
I-am spus Simonei sa nu mai aibe incredere in oricine
Nu e bine sa ai incredere oarba
Te poti insela...
Trebuie sa imi dau seama cum sa rezolv problema asta
Sa nu uit sa nu ma mai dau cu parfumul asta ca ma ia ameteala de la el
Ce tampenie
Cat pot sa aberez
Si inca nu e tot
Imi plac buburuzele
Au buline...
Imi trec prea multe tampenii prin minte
Nu am mai ascultat de ceva vremeMatsyaho
Si nici Pendulum
Ce e cu mine?
Ce chestii ciudate
Maine am latina
Ma rog, oarecum azi
Doamne-ajuta!
Si meditatiile alea...
Oare mi-a expirat abonamentul?
Trebuie sa imi cumpar un mouse, asta nu mai merge bine.
Am nevoie de un basket, sa ma solicit la maxim
Poate atunci o sa dorm si eu adanc
Si nu ma visez urat
In ultima vreme visez
Foarte mult
Eu nu visam;
Si am si vise urate...
Ma asteapta o zi lunga
Acum inchei
Mai am putin
Nici nu mai vreau sa scriu
Mouse idiot!
Noapte buna!
Si...o zi buna!
:)

A smile is the most beautiful thing that someone ever gave me!

9 comentarii:

Anonim spunea...

dar ai scris mai nu te-ai incurcat. imi pare rau pentru ce ai patit, astia-s oamenii dar gandeste-te ca mai devreme sau mai tarziu toti ne ducem...ne-am nascut, traim si murim....poate ne vedem intr-o alta viata cine stie, tu pisica si eu elefant :)) capu' sus!

Paula spunea...

mi-e frica deja:-s
pisica si elefant?=))
tu soarece eu pisica:P
=))))))

MetaMorph spunea...

This is a long shit. :P
Stai sa vezi cate chestii random imi trec mie prin cap. :D

worsakeend spunea...

cred k a fost mai mult de un moment de nervi..la cat ai scris :p

lasa ca trece pana te insori..asa obisnuia sa-mi spuna mama cand aveam o julitura copil mic fiind..deci acelas pont in "arunc"si la u..asteapta timpul vindeca.. :P

Anonim spunea...

si yo vreau sa cant la pian....si sa merg la un baschet....


Hai...capul sus...hai la baschet...hai...capul sus...ca de nu te loveste mingea ;)

Paula spunea...

daaa
basket:x
nu am mai jucat de mult unul calumea:))

Anonim spunea...

^ sunt un jucator bun...caut adversar vrednic de mine =))

Paula spunea...

Nu am facut pe la nicun club, doar in spatele blocului si in timpul chiulului:))
Nu, nu cred ca sunt un adversar potrivit:))

Anonim spunea...

Am ajuns fara sa vreau pe blogul tau si pot spune, cat am ocazia pt ca stiu ca n-o sa mai "nimeresc" p-aici, ca imi place ce scrii :D foarte furmos! sfatul meu vis-a-vis de acest post este sa te concetrezi mai mult pe ceea ce vrei sa ti se intample decat pe ceea ce nu vrei si sa fi mai optimista :D si zic asta pentru ca si eu eram la fel... te pup, keep up the good work!

ZuZuKa (zuzuka_cs@yahoo.com)