Cauta...

11 martie 2009

Un zambet ;)


Este miercuri...in coltul din stanga-jos al ecranului imi arata ora 11:33, este un soare atat de placut afara si macaralele din spatele blocului imi zambesc, pe bune.
Nu am mai vazut de mult oameni fericiti, veseli, care sa rada cu adevarat, pana azi de dimineata...M-am trezit la 9, este prima oara cand nu m-am suparat pe telefonul meu ca a sunat, de asemenea este prima oara cand nu inchid alarma si ma culc din nou...M-am uitat in oglinda si...am vazut un om fericit..Mai exact o fata.
Era fericita, ma...zambea, asta era ideea. Nu i-a mai zambit nimeni in ultima vreme, asa ca si-a zambit singura.
Bai, azi daca iar vad oameni tristi innebunesc. Lume stresata de probleme peste probleme, au uitat sa mai multumeasca pentru soare, penntru ploaie, pentru viata in sine...Nuuuu, mai nou viata este un lucru dezamagitor si lumea isi blesteama zilele...
Oamenii uita sa zambeasca! Nu uita sa injure, sa comita crime, violuri, abuzuri fizice sau materiale...Dar uita sa fie fericiti!
Un zambet face cat sute de cuvinte, un zambet poate tine un om in viata, vindeca trupul si mintea...

Aseara eram foarte dezamagita dintr-un motiv anume. Simona m-a sunat si a inceput sa imi cante la telefon "Bad day". De vreo doua zile ascult melodia asta asa, incontinuu. De unde stia ea de ziua mea proasta,sau de faptul ca eu ascultam melodia aia, nu am de unde sa stiu, dar faptul ca a avut tresarirea de a ma suna si de a-mi canta aceasta melodie, cu vocea ei calda,lalaita si pitigaiata [lol:D] m-a faut sa vad partea aia buna a lucrurilor, care se ascundea in spatele geamului meu de la balcon [care s-a spart din cauza vocii ei]...
Bai, adevarul e ca nu e nimic mai placut decat sa ai prieteni, fie ei buni sau rai, frumosi sau urati, destepti sau prosti s.a. Simona se incadreaza in partile pozitive, pe bune.

Ah, sa mentionez...acum vreo 2 minute am iesit pe balcon, si vanzatoarea de la magazinul din spate mi-a facut cu mana, si era tare zambareata. Eu cred ca se poate daca vrei ;) ...

Post scris pentru [D_D]
Vezi, m-am tinut de promisiune:P:))

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce vecini buni ai tu...pe la mine astia se scuipa se bat eh...asta-i viata si azi e soare afara :D

Paula spunea...

eh, nu vrei sa auzi de vecinii rautaciosi:P :))

Anonim spunea...

probabil... :D

Anonim spunea...

Imi place postul acesta :D .. ma .. calmeaza