Cauta...

18 decembrie 2009

Afectiune



Cand ninge si simt fulgii de nea cazand pe obrajii mei, ma simt atat de vulnerabila...Dar in momentul in care tin de mana persoana potrivita, ma simt protejata, cand ma strange in brate simt ca nimic nu ma poate atinge, ca zapada se topeste pana ajunge la mine, ca vantul ma ocoleste, si ca parul nu-mi zboara din cauza curentului, ci din cauza ca se simte liber...
Libertatea asta vine si ea de undeva...Din dorinta de a fi exact cine esti, din simpla dorinta de a-ti exprima sentimentele, ideile, regretele si emotiile.
Vulnerabilitatea mea se transforma in curaj alaturi de anumite persoane...Curajul de a-mi impune parerea, de a-mi exprima liber sentimentele si de a lasa frau liber gandurilor mele...
Pentru ca sunt o visatoare...Pentru ca iubesc...Pentru ca sunt iubita, si pentru ca imi place sa combin aceste 3 elemente din viata mea. :)

2 comentarii:

MetaMorph spunea...

Auzi ce zice Bloggeru'... cica nu ai comentarii inca... :-"

Anonim spunea...

pt ca esti o visatoare..pt ca esti paula prietena mea cea mai buna...pt ca t.i;x

alina