Cauta...

4 ianuarie 2010

Fa-ti timp!

S-a mai dus inca una...inca unul...de fapt s-au dus multi si multe, dar nimeni nu vrea sa recunoasca. Ei bine, eu sunt in stare sa recunosc. Imi este deja dor! Cand ma obisnuiesc cu un anumit stil de viata, si apoi mi se ia asa, intr-o clipa, imi este destul de greu sa ma integrez in 'vechea' sau 'noua' rutina. Dupa ce mi-am petrecut un timp relativ lungut alaturi de anumite persoane, nu mi se pare normal ca de acum incolo sa nu le mai vad, sa nu mai interactionez cu ele.
Poate este doar o greseala. Greseala. Oricine greseste. Dar este pentru prima oara cand fac o astfel de greseala, cand o dau in bara rau de tot si cand nu ma pot simti stapana pe situatie. Este ciudat cum totul imi fuge de sub picioare, si cad in gol. Pana ma prind de ceva si ma echilibrez imii ia mult. Apoi, incep sa urc, sa ajung la acelasi nivel la care eram, sa ma restabilesc, si usor usor sa depasesc nivelul initial. Si fac asta doar pentru a-mi restabili pozitia in fata lor...deoarece pentru mine, am ramas aceeasi, indiferent de ce spun altii.
Cu doua zile inainte de finele anului, eu si sormea aia mai mare am ocolit moartea. Ma rog, ne-am cam oprit aproape de nenea tirul care era sa ne faca zob. Am trecut si peste asta...tot impreuna!
Anul asta cica va fi unul promitator pentru mine. Nu eu zic asta, nenea astrologu'. Cica pestii astia sunt ai naibii de norocosi pe astea 12 luni ce urmeaza, isi revin ei din nu-stiu-ce greutati anterioare. Ei, 'oi trai si 'oi vedea!
Hai ca va doresc un an plin! De ce vreti voi!


Si tu ne m'aimes pas, je t'aime;si je t'aime, prends garde
à toi!

Va las cu piesa mea favorita de la Vescan, si una din piesele mele favorite. Am scos si versurile,pentru ca imi plac enooorm!


-->
Fa-ti timp sa fii tu sa nu razi cand toti langa tine plang
Fa-ti timp sa-i alegi doar pe ce-i blanzi din toti cei care in brate te strang
Fa-ti timp sa visezi sa zobori cu gandu ca toate pleaca sau se schimba
Si sa pretuiesti palma ce nu te loveste ci te alinta
Fa-ti timp sa ceri cu o mana si cu cealata s`oferi
Fa-ti timp sa vezi sub aripa ta pe cine tii, pe cine`acoperi
Fa-ti timp sa iti amintesti ca imbatranesti trec anii
Fa-ti timp sa vezi ca intre prieteni nu au loc si banii
Fa-ti timp sa asculti si cand vorbesti tu toti sa taca
Si daca nu se vor opri s`asculte lasa-i sa treaca
Fa-ti timp sa gasesti vise de ieri in ziua de azi
Si pentru cei ce-i porti in suflet tot ce ai respins sa arzi

Refren:
Nici un cuvant din sute de mii nu te mai alinta
Si 99 din suta de frati o sa te minta
Oare dansezi si tu cu poze vechi la fel ca mine
Fa-ti timp sa vezi ca in tot raul sta ascuns un bine

Fa-ti timp sa iubesti tot ce misca sub soare
Ca e gandac sau elefant nu-i face rau ca-l doare
Fa-ti timp sa-ti incalzesti in primul rand sufletul tau
Si daca nu poti face`un bine macar nu fa un rau
Fa-ti timp sa fi sot, amant frate sau tata
Dar sa nu uiti vreodata ca n`ai cum fi toate deodata
Fa-ti timp sa oferi un zambet chiar si unui corb
Fa-ti timp sa auzi ce aude`un surd si sa vezi ce vede`un orb
Fa-ti timp sa iubesti chiar daca nu esti iubit
Si chiar si singur pe pamant sa fii cel mai fericit
Fa-ti timp sa vezi splendoarea fiecarui anotimp
Fa-ti timp la timp sa inveti ca toate se invata`n timp...
Si gata! Pace! :)

2 comentarii:

ZeXe spunea...

Oameni or sa vina si or sa plece la fel cum au venit, o sa te obisnuiesti cu asta dupa ce o sa ti se intample de ateva ori si o sa ajungi sa privesti chestia asta ca pe ceva normal, ba chiar mai rau, o sa ajungi sa faci si tu la fel ca ei fara sa-ti dai seama.

Anonim spunea...

"Am trecut si peste asta...tot impreuna! "
te iubesc:*;x