Cauta...

18 ianuarie 2010

Alb-Negru

Cum de reusesc eu sa ii pierd pe toti cei dragi mie? Este amuzanta situatia. Persoanele in care nu prind multa incredere, si pentru care nu detin o afectiune extraordinara, imi raman apropiate, si reusesc sa nu le indepartez.
In schimb, persoanele pe care le iubesc cel mai mult, le tin la distanta, fara sa imi dau seama. Si uite asa, eu sunt oaia neagra...
Dar a fi oaia neagra inseamna a fi speciala, cel putin pentru mine. Si pentru ca trebuie sa-mi iau rolul in serios, am sa fiu din nou indiferenta. Si o sa imi vad din nou de mine, si doar atat.
Doar pentru ca nu mi-a pasat niciodata de parerea celorlalti, nu inseamna ca nu mi-a pasat de sentimentele unora. Asta ar trebui sa intelegeti voi, aia, care ma judecati. Pentru ca nu exista incredere fara tradare, iubire fara indiferenta, alb fara negru, sinceritate fara minciuna. Nu exista bine fara rau, sau rau fara bine. Pentru ca tot raul este spre bine!
Si da, eu o sa trec peste. Tu?!

"Odata cu orgoliul meu.
Odata cu mandria mea.
Fara astea nu exista om sa poata rezista.
Am sa platesc pentru greseli cu fruntea sus!"
Clar! :)


2 comentarii:

worsakeend spunea...

Complicata existenta ai..adevarat!

Anonim spunea...

Mai, mai cate s-au schimbat pe aici... :)