Cauta...

5 ianuarie 2010

Bucluc

Inca o veste proasta...dar tot raul spre bine, nu? Trecem peste, ca de recuperat se recupereaza usor.
De maine.
Nu percep pozitiv mesajele trimise de la o anumita persoane. Pai stai mai putin, ca nu e tot ce conteaza in viata! Pai daaa, dar este dezamagitor! Ei, si? Teoretic, este perfect sa excelezi practic si sa nu pui accent pe teoretic, dar practic, este mai bine sa excelezi teoretic si sa nu pui tot accentul pe practica. Asta nu inseamna ca practica nu este importanta. Este foarte important. Practic, oricine poate gresi. Teoretic nu. Parerea mea.
Am si eu o nedumerie! Pentru ce naiba imi spune "daca ai lectura stii!". Pai mai femeie, hai sa-ti explic eu cum sta treaba. Lectura mea, sa spunem nu foarte extinsa, nu contine in niciun caz cuvinte sau expresii precum: fitoasa, cheag si in niciun caz numele din trei litere care incepe cu I si nu poate fi scris! Deci te rog frumos!
Ma intreb cum reusesc sa enervez mereu pe cate cineva...:)) De exemplu, azi! Eram in ora de...nu mai conteaza [nu ca as mai sti] si am vrut sa arunc cu un ghemoroc de hartie in Pia. Hopa! Am nimerit pe banca unei colege care s-a uitat la mine de parca as fi aruncat cu o grenada. Unde va este amuzamentul, oameni buni? Asam...Apoi la engleza! [asta stiu], Miss K l-a facut pe Cosmin gentleman. Cum sa nu te bufneasca rasul?! Apoi, dupa ce am inceput sa rad, mi-a spus ca sunt nepoliticoasa sau ceva ceva. A treia persoana...Teza romana. Am ras cu Kiki toaaaata teza. Altfel nu te mai poti concentra. Ce e mai stimulant pentru creier decat un ras sanatos?! Si pentru prima data in viata mea, doamna de romana a tipat la mine. Si tot asa intru in bucluc, ies de acolo, intru in altul...Ce ... !
Hai pace!

3 comentarii:

MetaMorph spunea...

Frumos, frumos :) Adica aproape genial :))

Anonim spunea...

alina:bai al-2-lea fragment..ei bine despre cn e vb?
paula:oare?
alina:eu ma?=)))

Anonim spunea...

paragraf*