Cauta...

27 ianuarie 2010

Frig. Nervi. Muzica

Am dormit 4 ore, am baut multa cafea, m-am simtit bine o jumatate de ora, am pierdut vremea, iar am pierdut vremea, m-am enervat, m-am consumat degeaba, m-am enervat din nou, am tremurat de frig de la Mosilor pana la Unirii, am ajuns acasa, am realizat din nou ca nu pot multumi pe toata lumea, am fost judecata, iar m-am enervat, am plans, m-am descarcat, mi-am bagat ceva, am ascultat muzica, am constatat ca nu merita, am fost criticata, iar m-am enervat, am realizat ceva, mi-am dat seama ca sunt praf si ca maine trebuie sa-mi revin.
Si am cautat in strafundul putului gandirii mele si am gasit o replica pentru feat-ul dintre Smiley si Cheloo.

Ba mie nu imi place piesa. Si zic asta pentru ca nu-mi place vocea lui Smiley. N-am nimic cu omul, dar am impresia ca-mi canta "Hristos a inviat". Ma jur, asa canta popa ala de la bisericuta din spatele bloclui. Adica bajbaia ceva acolo. Nu ma atinge in niciun loc sensibil piesa, daca se motaie Smiley pe negativ. Negativ pe care nu sunt in masura sa-l comentez, desi putea fi mai bun. Dar cine sunt eu sa-mi dau cu parerea? [:D]
Imi place strofa lui Cheloo. Este exact genul de strofa care ma face sa ascult piesa. Respect.


Niciun comentariu: