Cauta...

16 ianuarie 2010

Gofri si Cafea

Dupa o cana sanatoasa de cafea, si o gofri buna si pufoasa, nici nu mai regret ca m-am trezit devreme, desi e sambata.
Si voi avea un weekend plin, voi reflecta spre 1848, voi asculta muzica, ma voi uita la desene, voi citi "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" [mi-am promis ca o sa fac asta], voi face multe lucruri fara sens, si tot asa, pot insira pana maine. Dar voi fi ocupata!
Ma duc. Imi las bloguletul cu o piesa asa, de dimineata!


3 comentarii:

WhitePearl-BlackOcean spunea...

Savage Garden! Cat imi place melodia asta. :D Succes cu cartea, si eu am zis ca trebuie s-o incep. :))

Alex`andra spunea...

Ultima noapte . .. uf, tare`s curioasa daca tie`ti va placea,ca eu am citit`o de 2 ori si tot acelasi ...hmm, nu dezgust dar, stare anosta de a o citi am avut`o

Paula spunea...

WhitePearl: deci nu am citit-o! :))
Alex`andra: deci nu am citit-o! :))