Cauta...

9 ianuarie 2010

Craciunul. A fost, si va mai fi!

Desi a trecut destul de mult timp de la Craciun, eu tocmai acum m-am trezit sa scriu despre chestia asta cu multe beculete, paduri de brazi defrisate si oameni imbracati in costum de Mos-Craciun la tot pasul...
Pe langa aceste aspecte negative, Craciunul are si aspecte pozitive: e foarte misto sa stai in fata bradului de la Universitate, si sa comentezi cat de urat este, e si mai misto sa razi de furtunele alea luminoase agatate in copaci, si e foaaaarte draguuut sa dai si sa primesti cadouri. Anul asta am primit atatea cadouri superbe, nici nu stiu care imi place mai mult. Si partea cea mai buna nu sunt cadourile in sine, ci persoanele de la care le-am primit. Persoane care s-au gandit la mine, si care mi-au aratat ca eu contez. Partea extrem de buna este ca am reusit sa iau cadou [aproape] tuturor persoanelor carora mi-am propus sa le iau [dar mai e timp!] si ca am reusit sa bucur pe fiecare in parte macar pentru 5 secunde.
Bineinteles-poze:

Cateva din cadouri, in mare...

Felicitarea de la Alina.
De fapt, plicul este partea frumoasa!
[love ya, my forever friend:x]

O brosa si o pereche de cercei!
Le ador!


Un ceas!


O agenduta si un strugurel de la Sabina.
Cica: asta e pentru gandurile tale
din autobuz...
[te iubesc puiul meu mic si roooz:x]


Acest adorabil bradut, pe care l-am primit de la Andrei.
-Iti place movul?
-Da, imi place......
[merci, este cel mai frumos bradut din lumeeee:x]


Buuun. Imi pare rau ca nu am pus poze cu toate cadourile. In orice caz, imi plac toate in aceeasi masura. pace! :)
Si da, un an nou plin!

Niciun comentariu: