Cauta...

10 februarie 2010

Cineva sa imi aduca vara....

...pustietate
...caldura
...arsita
...prietenie
...distractie
...fericire
...sentiment
...ploaie...
...calda
...iubire
...pasiune
...incredere
...vara



E frig, radio-casetofonul meu spune ca va ploua, si suntem in februarie.
Ieri, la liceu, bataie cu zapada. Cum nu-mi place sa ma bag, am preferat sa privesc. Dupa ore, ajunsa la Unirii, m-am intalnit cu doi prieteni. Puteam eu sa scap de sapuneala?!
Nu urasc iarna. Imi place sa stau in fotoliul meu cald si sa privesc pe geam, cu o cana de ceai fierbinte langa mine. Imi place la munte, unde iarna fara zapada e ca vara fara Alina. Si imi mai plac niste chestii la iarna, dar uneori este prea exagerata. Asa ca Iarna, daca tu intelegi ce, de ce, si pentru ce scriu eu aici, pleaca! Oricum te vei intoarce la anul...
"Bucurie la venire...Bucurie la plecare" [spunea nasa...]

Here we go again...Liceu. Pace!

Niciun comentariu: