Cauta...

21 februarie 2010

Weekend de primavara.

Sambata, dupa meditatii plec eu frumusel cu tramvaiul 34 pana la Big. De acolo, ia microbuzul spre Frumusani de unde nu-i. Eu, ca o floare, in adidasi, tricou, cu primavara in cap, am calcat in cea mai mare balta de la Piata Sudului. Si intreb eu acolo un nenea:
-Buna ziua...stiti de unde se iau microbuzele spre Frumusani
-Da pa partea ailalta.
-Multumesc
-Aha
Bun, ajung "pe partea ailalta", unde era un nenea care zicea "Oltenita'. Mdeci nu. Din nou:
-Buna ziua...pentru Frumusani?
-Pe partea ailalta.
-Multumesc
[privire dubioasa]
Ajung pe cealalta parte "ailalta". Intelegi? Si ma duc la al treilea nene:
-Buna ziua! Frumusani?!
-Da. Ala d'acolo.
-Multumesc!
In microbuz, ma asez langa un nene, muzica la maxim, capul pe geam si starea obisnuita de somnolenta.
Ajung la tara, [...]. Ies afara cu Alina & Co.
[...]
Intru in casa. Si realizez ca pana la urma prostul ramane prost, pupincuristul pupincurist, curva curva si cel pe care il credeai tovaras, un prefacut. Sau?
Si atat m-am amuzat cu Alina pe seama asta. Viata-i grea la oras, da' e si mai grea la tara. Asta pentru ca odata cu primavara, infloresc pomii, da, dar si prostia. Prostia celor care nu au ce face decat sa dea telefoane si sa joace teatru, prefacandu-se ca ceva s-a intamplat, si are nevoie de o parere. Cea mai proasta parte este aceea ca parerea nu este doar pentru urechile acelei persoane, ci pentru inca trei. Dupa ce se aud parerile si se dezbat subiecte la telefon-in timp ce si altii ascultau convorbirea-, se spune "la revedere", fara a se banui ce urmeaza sa se intample. Peste 2-3 ore, se primesc telefoane peste telefoane, de pe toate numerele, pe toate numerele, si se injura, asa, cum se stie mai bine. O experienta
In drum spre Bucuresti, azi, iar m-am amuzat cu Alina, vorbind noi asa prin sms-uri, cum am trecut noi impreuna si peste asta. Pentru ca eu si Alina am aflat cum sa nu ai incredere in oricine, pentru ca s-ar putea sa ti-o iei. Verbal.
Acasa, am intrat din nou in monotonie, abia astept sambata viitoare, sper sa fie cald si bine, pentru ca vreau sa ies.
Pace!

2 comentarii:

MetaMorph spunea...

Wtf?! Astia-ti spameaza pana si blogul :))))

Paula spunea...

wtf! mdam, azi vazui si eu:)))