Cauta...

17 februarie 2010

Pentru totdeauna.


Atat de multe lucruri prin care am trecut iar tu ai fost alaturi de mine...
Mai stii cui ii spuneam noi igrec? Si ca o data am scris pe blog "Eu cant, iar lumea danseaza", iar tu mi-ai zis: " pentru ca...ne inveselesti ziua; mereu esti 'acolo'; esti cea mai buna prietena a mea; esti o persoana deosebita; eu de-asta te iubesc' ".
Tu iti mai aduci aminte de toate lucrurile astea? Cand am jucat v-ati ascunselea si ne-am ascuns dupa coceni, sa facem poze...si cand la 40 grade celsius noi aveam hanorace pe noi...si cand te-am sunat sa-ti spun ca am rostit pentru prima oara in viata mea "te iubesc". Si cand eram nervoasa, si urlam la tine, apoi tu cu o voce calda imi ziceai ca o sa fie totul bine, iar apoi ma faceai sa rad ca un copil...Si nu voi uita niciodata ca ai plans cu mine. Si ca ai ras cu mine. Si ca am traversat garla impreuna...si ca nu ne-a fost teama ca se va sparge gheata,pentru ca eram impreuna. Si realizezi ca prima oara ai mestecat guma furata...cu mine? Si pe 30 decembrie 2009 era sa murim...tot impreuna. Cu tine am stat in frig la unirii, doar asa, sa mai vorbim...Si ai fost langa mine cand am aflat vesti ce m-au cutremurat...si ai fost acolo sa-mi ridici moralul. Ai fost si cea care a realizat ca nu are de ce sa ma judece...si astfel ai acceptat acel lucru. Si tot tu m-ai sprijinit, si ai inteles ca nu exista niciun fel de legatura...Tie iti povestesc mereu de el. Tu ti-ai dat seama mereu ca il plac, si nu m-ai intrebat, pentru ca ai asteptat momentul potrivit sa-ti spun. Si te-a bufnit rasul cand ti-am spus.
Doar noi puteam gasi non-stopul inchis. Tu si cu mine am cumparat hartie igienica din Turda. Doar cu tine pot sta o noapte intreaga de vorba, fara sa adorm. Si nu pentru ca nu mi-ar fi somn, ci pentru ca oricate as vorbi cu tine, tot gasesc ceva sa-ti spun...
Si iti amintesti cand mergeam vara la garla, stateam pe iarba si vorbeam cu orele? Si apoi realizam cat de mult a trecut, si de fapt, cat de putin am vorbit? Eu da.
Doar tie iti pot spune ce simt pentru cine, si de ce...Pentru ca ai fost mereu alaturi de mine. Te iubesc!




Un comentariu:

Anonim spunea...

pt ca..."impreuna trecem si prin foc"
pt ca...suntem noi:X
pt ca...avem atatea amintiri...
pt ca...te iubesc:X

alina:):X:X:X:X